REMIX -kilpailu 2014

Sinustako Suomen edustaja kansainväliseen loppukilpailuun?

Turkiskaupan liitto ry hakee Suomen edustajaa kansainväliseen Fur Trade Federationin järjestämään REMIX-vaatesuunnittelukilpailuun. Kilpailun tavoitteena on löytää kaupallinen vaate tai asukokonaisuus, joka on suunniteltu yksinomaan turkiksesta tai yhdistämällä siihen muita materiaaleja. Kilpailu on avoin vaatesuunnittelun opiskelijoille tai enintään kaksi vuotta ammatissa toimineille.

Säännöt

1. Kilpailu on avoin vaatesuunnittelun opiskelijoille tai enintään kaksi vuotta ammatissa toimineille, jotka eivät ole aikaisemmin sijoittuneet liiton kilpailuissa.

2. Kilpailun tavoitteena on löytää kaupallinen vaate tai asukokonaisuus, joka on suunniteltu yksinomaan turkiksesta tai yhdistämällä siihen muita materiaaleja.

3.Kilpailutyö valmistetaan yksinomaan Saga® minkistä, ketusta tai suomensupista ja/tai yhdistelemällä siihen muita materiaaleja.

4. Kilpailun voittaja edustaa Suomea International Fur Trade Federationin järjestämässä kansainvälisessä REMIX-kilpailussa.

5. Kilpailuaika alkaa 27.5.2013 ja päättyy 13.9.2013 klo 16, jolloin töiden tulee olla perillä kilpailun järjestäjällä.

6. Syys-lokakuun aikana tuomaristo kutsuu finaaliin valitut haastatteluun.

7. Kilpailuun voi osallistua lähettämällä luonnokset joko sähköpostiosoitteeseen anni.lensu@sagafurs.com tai Turkiskaupan Liitto ry, Anni Lensu, PL 4, 01601 Vantaa.
(sähköposti: jpg tiedostona ja korkeintaan 1MB kokoisena. Kirjeenä: A4)

8. Kilpailutöitä ei palauteta.